PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcter&Gamble-test analitycznego myślenia - uwagiRe: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia - uwagi
    From: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Procter&Gamble-test analitycznego myślenia - uwagi
    Date: Thu, 5 Sep 2002 11:14:41 +0200

    > Bardzo fajna dyskusja. :-))
    > A rozwiązanie jest naprawdę banalne. Można podać wszystkie odpowiedzi
    > prawidłowe, ale jeśli przekroczy się 15 min. dostaje się 0 punktów i tyle.

    Dyskusja nie ma sensu.
    Ja testowalem rozne odpowiedzi wklepujac je w ciagu 1-2 minuty.
    Dostawalem rozne wyniki dla tych samych zestawow odpowiedzi.
    Jezeli ktos mi nie wierzy to jego sprawa.
    Wyslalem maila do P&G i dzisiaj dostalem odpowiedz.

    Cytuje:

    : Szanowny Panie,
    :
    : Dziekujemy za odwiedzenie naszych stron internetowych. Bardzo Pana
    przepraszamy
    : za ewentualne trudnosci zwiazane z ocenianiem odpowiedzi testowych. W
    chwili
    : obecnej zmieniamy firme obslugujaca te strone - stad trudnosci w dzialaniu
    tego
    : systemu.
    : Jesli bedzie Pan jeszcze zainteresowany nasza firma, zapraszamy na nasze
    strony
    : za jakis czas.
    :
    : Z wyrazami szacunku,
    : HRD P&G Poland

    Mysle ze nie ma sensu kontynuowac tej dyskusji.
    Nie bede krecil filmu z moich prob zeby komukolwiek udowadniac, bo az tak mi
    nie zalezy.
    Pracy w P&G i tak nie szukam.

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski