eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProcedura rekrutacyjna w urzędach państwowychRe: Procedura rekrutacyjna w urzędach państwowych
  • Data: 2007-01-19 23:08:38
    Temat: Re: Procedura rekrutacyjna w urzędach państwowych
    Od: "Krzysztof" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > lub odrzucona, czy nie musi tego robic? W jakim terminie urzad musi
    > dac informacje o odrzuceniu oferty?

    U mnie to było tak:
    1. Złożyłem komplet dokumentów.
    2. Czekałem na telefon - patrząć na www czy minął już termin składania.
    3. Zadzwonili
    4. Poszedłem, porozmawiałem.
    5. Dostałem pracę :)

    K


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1