PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z wypowiedzeniemRe: Problem z wypowiedzeniem
  • Data: 2006-01-21 11:19:24
    Temat: Re: Problem z wypowiedzeniem
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > następne to samo pytanie co kilka dni.
    wiem, napisałam przecież
    > wypowiedzenie sie liczy przez dwa tygodnie od soboty z tygodnia w którym
    > zostało złożone wypowiedzenie.
    a czemu, jak to było w innych postach - liczy sie od poniedziałku?? Jak
    złoże wypowiedzenie dziś, to będzie sie liczyc od poniedziałku,czy dopiero
    od soboty w przyszłym tygodniu?
    > urlop pracodawca ci może udzielić, ale nie musi

    Ale chciałabym uzyskać odpowiedź na moje pozostałe pytania - czy jak teraz
    wykorzystam ten urlop, to juz w tym roku nie będzie mi nic przysługiwało???