PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z urlopem › Re: Problem z urlopem
    From: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z urlopem
    Date: Wed, 11 Apr 2007 07:38:00 +0200

    > 9 lat 11 miesięcy i 28 dni. Jeśli wpiszę okres czasu który już pracuję w tej
    > firmie to wychodzi mi 10 lat 11 miesięcy i 6 dni. Chyba coś dla tego
    > kalkulatora myli się. Może ktoś z szanownych grupowiczów pomógłby mi
    > policzyć okres mojej pracy i przysługujący mi urlop?
    >
    > 4 lata liceum zawodowe
    4 lata podstawy urlopowej

    > 2 lata policealna szkoła informatyczna (niestety okres nauki w czasie w

    no to w tym czasie liczy sie praca, nic ze szkoły nie doliczysz

    > 01-03-2002 do 05-10-2004 praca numer 1
    2 lata 8 miesiecy

    > 15-09-2004 do 30-03-2007 praca numer 2
    2 lata 5 miesięcy (wrzesień i paxdziernik 2004 policzyłem w pracy nr2, tutaj nie ma
    znaczenia gdzie pracowales a wazne było że był to okres składkowy, jak pracujesz w
    dwóch miejscach to sie to nie wlicza do podstawy)

    > 02-04-2007 do dnia dzisiejszego. Moja obecna praca.
    1 miesiąc

    > Jaki okres urlopu przysługuje mi na dzień dzisiejszy?
    podstawa: 4 + 2 i 8/12 + 2 i 5/12 + 1/12 = 8 i 14/12 = 9 lat i 2 miesiące. Czyli 20
    dni urlopu na rok, w lutym (przy ciągłości pracy do tego momentu) wypadnie ci 26 dni
    urlopowych. Byc może do wykorzystania już od poczatku 2008 roku, ale tutaj reki nie
    dam sobie uciąc

    Tak mi wynika na podstawie przedstawionych faktów