PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z urlopem › Re: Problem z urlopem
    From: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Problem z urlopem
    Date: Tue, 10 Apr 2007 22:09:02 +0200

    Gienek nabazgrolił na ekranie:
    > Czyli jeśli wcięło mi jedno świadectwo pracy to nici z 26 dni urlopu i
    > pomimo iż mam przepracowane 11 lat + 4 lata szkoły wliczającej się w urlop
    > to muszę zaczynać od 20 dni urlopu? :(

    Na twoim miejcu próbowałabym odtworzyć tamto świadectwo pracy. Zus sie nie
    będzie domyślał, czy naprawdę pracowałeś ileś lat tam. On musi mieć
    świadectwo pracy.
    Poza tym dane te są potrzebne nie tylko do wyliczenia urlopu. Np. jak masz
    10-letni okres obowiązkowego ubezpieczenia chorobowego /umowa o pracę/ to
    nie obowiązuje ciebie 30dniowy okres wyczekiwania na zasiłek chorobowy.
    Do renty też jest ważne udokumentowanie okresu ubezpieczenia -> a co jak ci
    zabraknie kilku dni?

    Jeżeli firma jest zlikwidowana, dowiedz się gdzie złożyła dokumenty, do
    jakiego archiwum i stamtąd spróbuj dostać duplikat świadectwa pracy.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --