PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z pracą › Re: Problem z pracą
  • Data: 2004-03-02 12:35:48
    Temat: Re: Problem z pracą
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin napisał:

    > Mam pytanie, gdzie moge znaleźdź jakieś informacje na temat jaki zawód
    > będzie bardziej popularny w następnych latach ?, gdzie będzie więcej
    > miejsca, jakie typy zawodów bedę najbardziej potrzebne itp

    Kolejny...
    Zastanów się lepiej nad tym, CO CHCESZ ROBIĆ.
    hint: CHCESZ.

    I nie jest istotne to co pisał kolega z dołu, że ktoś nie może po
    kulturoznawstwie znaleźć pracy. Nie wierzę w to. Ten ktoś po prostu NIE
    CHCE znaleźć sobie pracy. Bo bardzo ważne jest również oplecenie tego
    czym się cżłowiek interesuje w to, co można robić na rynku...
    Tak, wiem, jestem w komfortowej sytuacji, bo od dziecka pasjonowały mnie
    komputerki...
    Zwłaszcza na tym rynku pracy [czyt: bezrobocia]

    Pozdrawiam
    Rafał