PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z określeniem się co do zarobków przy pracy 7 * 365Re: Problem z określeniem się co do zarobków przy pracy 7 * 365
  • Data: 2006-01-09 11:27:49
    Temat: Re: Problem z określeniem się co do zarobków przy pracy 7 * 365
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeszedłem pozytywnie rekrutację do firmy zajmującej się outsourcingiem IT.
    > W czasie rekrutacji dowiedziałem się, że jest to praca w systemie
    > brytyjskim: 4 dni po 12h, 4 dni przerwy, 4 noce po 12 h, 4 dni przerwy bez
    > rozróżnienia na dni robocze i święta. O ile większe wynagrodzenie mogę
    > zażądać? Słyszałem, że w kodeksie pracy jest coś na temat dodatkowego
    > wynagrodzenia za każdą godzinę przepracowaną w nocy. Czy jest również
    > przepis dotyczący dni wolnych od pracy?

    Czy będziesz pracował na Wyspach? Bo nie zrozumiałem...
    Jeżeli nie, to weź pod uwagę, że jeżeli pracodawca pochodzący z Wielkiej
    Brytani, Francji czy też z Hondurasu- zatrudnia Polaków w Polsce to
    obowiązują go POSLKIE przepisy prawa pracy. Czy mu się to podoba czy
    nie. Jak nie to droga do Indii już dawno została odkryta. Bynajmniej nie
    przez Kolumba ;-)

    W związku z tym :

    1. Praca w godzinach nocnych:
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/?se
    c=0606

    2. Praca w dni świąteczne:
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/?se
    c=0607#

    Jak widać polskie prawo nie zabrania pracy w nocy czy w święta. Chodzi
    tylko o to żeby była ona należycie wynagradzana.

    No i pytanie czy chcesz pracować na tak durnowatych zasadach? -
    pracowałeś kiedyś w nocy? Wnioskuję, że chodzi o helpdesk/wdrożenia bo
    chyba nie trzeba programistów zatrudniać na nocki, albo po 12h dziennie?
    powodzenia!

    pozdrawiam,