PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z lojalką. › Re: Problem z lojalką.
  • Data: 2007-11-07 07:17:09
    Temat: Re: Problem z lojalką.
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja podpisalem kieedys dawno temu cos takiego w selgrosie. Z ta mala roznica
    ze na szkoleniu bylem faktycznie ale rowniez nie zaklocalem procesu
    sprzedazy ,zamawialem towar,inwentaryzacje itp, tyle ze w hotelu nocowalem
    przez 4 miesiace. Odszedlem po 2 latach -lojalka byla na 3 lata , skonczylo
    sie na przyslaniu wewnetrznego pisma z dzialu personalnego z pogrozkami i
    szantazem i to wszystko -sprawa umarla w butach. Wspomne ze nie tylko ja
    odchodzilem ale jakies pol personelu obecnego na szkoleniach. Tam kwota
    lojalki (30 000) zmniejszala sie adekwatnie do przepracowanego czasu od
    momentu otwarcia nowego sklepu.

    --
    pozdro
    tumek