PracaGrupypl.praca.dyskusjePremia a składki ZUS i podatekRe: Premia a składki ZUS i podatek
  • Data: 2007-06-05 12:00:43
    Temat: Re: Premia a składki ZUS i podatek
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 16:52, "Gienek" <g...@s...pl> wrote:

    > Uważam że powinno się namierzać oszustów ponieważ wynagrodzenie za pracę
    > pracownika to nie tylko to co wpływa na konto ale i to co odkłada mu się na
    > emeryturę. Potem przyjdzie wiek emerytalny i zdziwienie "czemu mam taką niską
    > emeryturę a moi koledzy o wiele wyższą". Niestety większość ludzi nie dba o
    > swoją przyszłość a niektórzy pracodawcy wykorzystują to i oszczędzają na
    > emeryturze swoich pracowników.

    masz moze na pismie gwarancje od ZUS, ile bedzie wynosic Twoja
    emerytura za xdziesiat lat? A moze masz ustawe, ktora zostanie
    uchwalona (znow - gwarancja) za xdziesiat lat, a bedzie dotyczyc
    sposobu obliczania wysokosci emerytur? A moze - masz moze zapewnienie
    od przyszlego premiera i poslow, ze ZUS bedzie wciaz istniec za
    xdziesiat lat?

    Nie? To skoncz glodne kawalki o zaleznosci wysokosci emerytur od
    wysokosci placonych skladek.

    Lepiej otworz oczy i zapoznaj sie ze stanem finansowym ZUS - zapewne
    nie jestes swiadomy, ze wszystkie skladki (ok 90 mld) ida natychmiast
    na wydatki biezace (ok 120 mld), a i tak ich brakuje - rokrocznie
    budzet panstwa musi dokladac 30 mld z podatkow.

    --

    Pozdrawiam,

    glos