PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu? › Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
  • Data: 2002-04-04 19:04:40
    Temat: Re: Prawnik - informatyk. Co sadzicie o takim wyksztalceniu?
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl> wrote in message
    news:a8i5pi$1o5g$1@pingwin.acn.pl...

    > Nie przesadzaj - większość moich kolegów z klasy ze szkoły średniej
    > pokończyła politechniki.
    > I do dziś bardzo sobie cenię te znajomości.

    Co nie zmienia faktu, ze problem jednak jakis masz.

    > A co do tych CV - nie przekonałeś mnie.
    > Uderzasz w poważny ton (recesja - kto jej dziś nie jest świadom?);

    Czlowieku skad Ty sie urwales? Ludzie wysylaja wszedzie swoje CV,
    gdziekolwiek ich wyksztalcenie i doswiadczenie jakkolwiek sie kojarza z
    ogloszeniem, a nierzadko tam gdzie sie nic nie wiaze z ich umiejetnosciami.
    To juz trwa od dluzszego czasu, choc niektorzy nie sa jej jak widac swiadomi
    dramatu. Gdybys nie mial co do garka wlozyc, zapewniam Cie, zebys nie mial
    problemow z zastanawianiem sie, tylko bys probowal, probowal, probowal,
    wszedzie...

    > ale jednak takim autorom CV chwila zastanowienia przed naklejeniem
    > znaczka - by się chyba przydała...

    Hmm, a czy ty zastanowiles sie nad ta hybryda informatyk-prawnik? Czy tylko
    chcesz sie zalapac na informatyka?