PracaGrupypl.praca.dyskusjePraktyki dyskryminacyjne pracodawcy.Re: Praktyki dyskryminacyjne pracodawcy.
  • Data: 2008-01-04 11:29:42
    Temat: Re: Praktyki dyskryminacyjne pracodawcy.
    Od: "Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niechetny do pracy w Polsce <b...@...pl> napisał(a):

    > Przez ciekawość zapytam, czym zajmuje się ten operator komputera,
    > wprowadzaniem cen do bazy danych i dlaczego potrzeba ich aż tylu, skoro
    > piszesz że sala była pełna.

    Wg informacji ex kierownika marketu, chodzi głównie o wprowadzanie
    dokumentów do systemu, ale kierownik pytał mnie również, czy umiem złożyć
    kasę sklepową - klawiatura, drukarka fiskalna, skanery, jakaś końcówka
    do wprowadzania nr PIN przy zakupie kartą, itd.
    Do końca nie można być pewnym czy to wszystkie obowiązki, bo w ogłoszeniu
    stanowisko nazywało się operator komputera, a na skierowaniu na badania
    lekarskie, stanowisko nazywało się informatyk komputerowy. Nie wiem jak to
    potem wygląda na pisemnej umowie o pracę, bo skończyło się na ustnej umowie.

    Na BHP była pełna sala, bo przyjęto nie tylko na operatora komputera,
    ale i na inne stanowiska. No i nie tylko do tego marketu, ale również
    do innego - może tam nie ma komórki kadrowej, bo to chyba market na terenie
    dzierżawionym.

    > No pięknie, a PiP kreuje się jako market z ludzką twarzą, teraz już
    > wiadomo, że są tacy sami jak inni, jeśli prawdą jest to co piszesz, to
    > mam nadzieję, że oprócz pisania tutaj na grupie tak tego nie zostawisz i
    > uderzysz conajmniej do lokalnych mediów.

    Tak wiem. PiP reklamuje się w necie jako firma z rodzinną atmosferą.
    Osobliwa to jakoś rodzina atmosfera bez szacunku dla 50+.

    Tak. Nie ograniczam się do pisania na grupie. Okres moich problemów
    z PiP wprawdzie nie sprzyja kontaktom z mediami i nie tylko, bo ludzie
    pracujacy mają co innego w głowie, ale zacząłem juz interesować lokalne
    media i lokalnych radnych.

    Marek