PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca odmowil naprawy sam. sluzb. › Re: Pracodawca odmowil naprawy sam. sluzb.
    From: "mirro" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca odmowil naprawy sam. sluzb.
    Date: Mon, 15 May 2006 09:47:45 +0200

    > Na przegladzie okazalo sie, ze w tym samochodzie sa uszkodzone
    > amortyzatory i zawieszenie.
    > Jesnum slowem samochod jest niesprawny. Pracodawca nie wyrazil zgody na
    > jego naprawe i kaze mi jezdzic tym uszkodzonym.
    >
    > Czy wobec powyzszego mam prawo odmowic wykonywania pracy lub co moge
    > zrobic aby wymusic jego naprawe ?

    Bacz na swoje zdrowie! Ja jezdzilem dostawczakiem po kilku krajach Europy i
    kiedys kiedy samochod wpadl w pozlig (na szczescie w Polsce i to nie ja
    prowadzilem) auto wjechalo do rowu i oderwal sie silnik! Byl prowizorycznie
    przymocowany i ledwie sie trzymal. Kiedy pomysle, ze moglo sie to stac np:
    na jakiejs autostradzie to ciarki przechodza mi przez plecy az do dzis (a
    bylo to 15 lat temu).

    Mirro