PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca odmowil naprawy sam. sluzb. › Re: Pracodawca odmowil naprawy sam. sluzb.
    From: rocq <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pracodawca odmowil naprawy sam. sluzb.
    Date: Wed, 10 May 2006 21:32:01 +0200

    januszek napisał(a):

    > Przedstawić sprawę pierwszemu napotkanemu patrolowi drogówki.
    > Codziennie. Ciekawe po ilu mandatach szef się zreflektuje? ;P
    >
    > j.

    wydaje mi sie, aczkolwiek moge sie mylic, ze za stan techniczny
    odpowiada kierowca i to on placi mandaty, nie powinien jezdzic
    uszkodzonym samochodem, tu nie ma tlumaczenia, ze musialem bo mi
    pracodawca kazal, skoro kierowca wie ze samochod jest uszkodzony,ze nie
    powienien nim jechac, to tego nie robi, inaczej to on placi mandat

    a skoro pracodawca nie chce naprawiac to sie nie jedzie i juz.