PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca odmowil naprawy sam. sluzb. › Re: Pracodawca odmowil naprawy sam. sluzb.
  • Data: 2006-05-10 18:30:33
    Temat: Re: Pracodawca odmowil naprawy sam. sluzb.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e3t539$9i2$1@inews.gazeta.pl Moreno
    <b...@g...pl> pisze:

    > Na przegladzie okazalo sie, ze w tym samochodzie sa uszkodzone
    > amortyzatory i zawieszenie.
    > Jesnum slowem samochod jest niesprawny.
    Czyli dowód rejestracyjny jest bez ważnego przeglądu?

    > Pracodawca nie wyrazil zgody na
    > jego naprawe i kaze mi jezdzic tym uszkodzonym.
    > Czy wobec powyzszego mam prawo odmowic wykonywania pracy
    Nie. Masz prawo odmówić jazdy niesprawnym pojazdem.
    Osobiście najpierw zażądałbym polecenia na piśmie, a następnie pisemnie
    odmówił załączając dokument(y) zaświadczające o niesprawności narzędzia
    pracy.
    Durny pracodawczyna nie tylko łamie prawo pracy, lecz ociera się o
    przestępstwo.

    > lub co moge
    > zrobic aby wymusic jego naprawe ?
    Januszek Ci odpowiedział.