PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca niechce wydać certyfikatu szkolenia.Re: Pracodawca niechce wydać certyfikatu szkolenia.
  • Data: 2008-02-29 17:34:18
    Temat: Re: Pracodawca niechce wydać certyfikatu szkolenia.
    Od: "<XlinuX>" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lut, 12:31, u...@g...pl wrote:
    > A nie mozesz zwrocic sie do firmy szkolacej o wydanie nowego/kopii
    > certyfikatu?
    >
    > Usjwo

    W firmie szkolacej powiedzieli mi ze jesli jest pieczatka zakładu
    który Cie wysyła na szkolenie to nie musi oddawac certyfikatu, a jesli
    nie ma takiej pieczatki/podpisu to powini oddać.Okazłało sie ze to
    brednie .Czytajcie dalej:

    Dziś jednak czytajać prawo pracy znalazłem, że szkolacy wydaje
    szkolonemu certyfikat a nie firmie która wysyła na szkolenie- i PISZE
    TO JAK BYK W PRAWIE PRACY. Sprawe da się wygrać przed sądem a jesli
    ktoś ma/bedzie miał ten sam problem zapraszam na priv gg
    2305895.Pomogę

    PS Firma zarudniajaca pracownika którego wysyła na szkolenie musi
    trzymac kopie a nie orginały dokumentów oraz dokumentacje o szkoleniu.