eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrace w TPSARe: Prace w TPSA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prace w TPSA
    Date: Tue, 29 Apr 2003 22:56:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <b8mota$c5u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <3...@n...home.net.pl> <b8ljtj$inc$1@inews.gazeta.pl>
    <b8m9k8$gtq$1@julia.coi.pw.edu.pl> <b8mldl$jhv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa69.andrespol.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1051649771 12478 80.49.193.69 (29 Apr 2003 20:56:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Apr 2003 20:56:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:78844
    [ ukryj nagłówki ]



    Witam

    Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b8mldl$jhv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >
    > Można oceniać system po czasie wdrażania, ale można też go oceniać wg
    > jego efektywności. O ile pamiętam, system w ZUSie miał dosyć marną
    > efektywność przez dobrych kilka lat. I teraz wyobraź sobie jakiś bank,
    > który wdraża taki system i ponad 50% jego operacji ginie w systemie. To
    > jest dobrze wdrożony system?

    Tylko ktory bank, by zmienil tyle wymagan co do systemu w trakcie prac nad
    nim?
    Przeciez od razu bylo wiadomo, ze system nie ma prawa pracowac od pierwszego
    dnia,
    skoro wymagania byly zmieniane na kilkanascie dni od premeiery (gdzie czas
    na jakis
    przemyslany projekt, implementacje, testy, opracowanie planu awaryjnego
    gdyby sie cos
    nie udalo). Nie mowiac juz o fatalnej organizacji pracy w ZUS.


    Zreszta spojrz na system dla ostatnich wyborw. Wydano ponad (AFAIR)17 mln a
    nie bylo
    juz kilku procent wiecej na przeprowadzenie testow. Cos mi podpowiada, ze z
    systemem
    dla ZUSu moglo byc podobnie. Nie bylo zadnego planu awaryjnego. A podobno
    wsytarczylo,
    aby uzytkownicy w miare rozsadnie rozlozyli obciazenie systemu.
    Plany awaryjne to w bankach raczej norma. Jezeli system bedzie przeciazony
    to zamkna
    polowe okienek, system bedzie mniej obciazony i sobie poradzi. Klient postoi
    dluzej w kolejce, ale
    nie bedzie czekal tak dlugo przy okienku.


    Pozdrawiam

    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1