PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca z Work&TravelRe: Praca z Work&Travel
  • Data: 2004-07-12 12:57:34
    Temat: Re: Praca z Work&Travel
    Od: "kjop" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Whesper" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1781.000004ca.40f1f51c@newsgate.onet.pl...

    > Mam pytanie w zwiazku z praca w programie Work & Travel w USA. Nie
    odpowiadaja mi warunki pracy, w ktorych teraz sie znajduje (niepewnosc
    posady, zly stosunek pracodawcy do mnie, mniejsza niz zaznaczona w umowie
    placa i dluzszy czas pracy).

    dales sie nabrac jak ja i wielu moich znajomych. to nie sa wyjazdy na
    zarobek tylko do obozow pracy.

    > Czy trzeba informowac jakiekolwiek organy i jezeli tak, to jakie i czy
    moge to zrobic bez poinformowania organizacji?

    w moim przypadku bylo tak, ze czesc osob odeszla z tego programu znajdujac
    sobie prace w pobliskim kasynie. nie informowali o tym oraganizatorow.
    jednak kiedy zaczelo sie to robic popularne, to organizator zagrozil, ze
    jezeli ktos jeszcze zrezygnuje z pracy na ich zasadach, to wraca do polski.
    w sumie, to z prespektywy czasu sam nie wiem co gorsze...

    jedno jest pewne... zmienilo to moje nastawienie do usa calkowicie