PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca we Włoszech.Re: Praca we Włoszech.
    From: "Czesław Mika" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca we Włoszech.
    Date: Mon, 3 Feb 2003 14:07:19 +0100

    przede wsystkim pilnuj dobrze aby ci płacili, we włoszech wiele nie
    zarobisz, ale głupio tak robić za frajer, bardzo często się zdarza ze wezmą
    pieniądze za załatwienie roboty i tyle ich będziesz widział, szczególnie
    uważaj na naszych rodaków, ostatnio zaostrzyli tam prawo, dotyczące pracy na
    czarno, bardziej ścigają, co do zarobków na północy jest lepiej, ale koszty
    utrzymania są droższe, tak w ogóle to lepiej jedz do hiszpani, mniej
    problemów i pieniądze większe.

    pozdrawiam Patron c...@i...pl