PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w poniedziałkowej wyborczej. › Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
  • Data: 2003-05-12 20:02:38
    Temat: Re: Praca w poniedziałkowej wyborczej.
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b9on0e$dbc$1@news.onet.pl...
    > Czy to tylko sciema czy faktycznie mozna dostac prace z tych ogloszen.
    > Wyslalem juz dosc sporo ofertm, na co odpowiedziala mi jedna i to w
    dodatku
    > negatywnie :(
    > POmyslalem, ze te ogloszenia to czysta fikcja i tak naprawde ciezko dostac
    > sie z ogloszenia z gazety gdziekolwiek.

    to znaczy ze albo wysylasz odpowiedz nie na te ogloszenia co trzeba, albo
    masz cos nie tak w CV i/lub LM.
    Jesli jestes bezrobotny przejdz sie do UP (w bylych miastach wojewodzkich sa
    nieco bardziej wyspecjalizowane osrodki, bodaj "centrum planowania kariery
    zawodowej" ale glowy nie dam), jesli jestes studentem zahacz o Biuro Karier
    i pogadaj z pracujacymi paniami. One sa od tego by pomoc Ci napisac
    porzadnie swoja aplikacje (czesto trzeba sie wczesniej umowic na konkretny
    termin), po za tym organizuja warsztaty wlasnie na temat pisania CV, LM,
    zachowania sie na rozmowach kwalifikacyjnych itp. Warsztaty te sa bezplatne.
    Owszem, ciezko jest sie dostac z ogloszenia w gazecie, konkurencja w
    przypadku anonsu w poniedzialkowej Gaz. Wyb jest spora- gdy zaprzyjazniona
    :) firma zamiescila ogloszenie, zglosilo sie cos z 600 chetnych.
    Ale martw sie nic, innym sie udalo, Tobie tez sie uda. Powodzenia ;)

    Asiek