PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w godzinach nadliczbowych i nocnych.Re: Praca w godzinach nadliczbowych i nocnych.
  • Data: 2007-06-08 14:19:46
    Temat: Re: Praca w godzinach nadliczbowych i nocnych.
    Od: aa <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kovalek wrote:

    > Skoro przepracowałem w miesiącu 216 godzin, to chyba należy mi się
    > dodatkowe wynagrodzenie za nadgodziny?

    W przypadku 12/24 i innych systemów pracy zmianowej z rozliczaniem czasu
    pracy w/g godzin, nadgodziny są rozliczane w cyklu 3-miesięcznym. Ale
    radziłbym sprawdzić swoją umowę bo możliwe że "poprosiłeś" o rozliczanie
    w trybie 4-, 5-miesięcznym a nawet półrocznym.
    W praktyce może to oznaczać że popracujesz 5 miesięcy a 6. będziesz miał
    cały wolny.

    Ps. Wiem że zgodnie z prawem są to 3 miesiące, ale spotkałem się z taką
    4miesięczną umową.