PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmir Fideltronik (Kraków)Re: Praca w firmir Fideltronik (Kraków)
    From: "Dziekan" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w firmir Fideltronik (Kraków)
    Date: Mon, 10 Jul 2006 22:37:54 +0200
    Sender: s...@s...kur.kolornet.pl

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    news:e8tr6q$v9s$1@news.onet.pl...
    > Fideltronik prowadził nabór, ale nie siebia, ale do filii jakiejś firmy
    > (nazwa wyleciała mi z głowy), która zajmuje się systemami automatyki dla
    > lotnictwa chyba dla przemysłu. Tworzą krakowski oddział tej firmy
    > korzystając najpierw ze swoich zasobów.
    >
    > Mnie też jakiś czas temu zaprosili po 14 miesiącach od wysłania CV.
    Problem
    > tylko w tym, że oni potrzebowali testera od jakichś układów automatyki, a
    > nie programisty, ktorym jestem. Nie doczytali w CV czym się zajmuję, więc
    > wszystko skończyło się fiaskiem. Cała rozmowa była po angielsku.

    Witam,

    Ja byłem na rozmowie i w Fideltroniku i w Woodwardzie ( to właśnie ta firma
    z systemami automatyki dla lotnictwa) i odnoszę ogólne wrażenie, że oni
    raczej szukają "jeleni", dlatego też od ponad roku poszukują ludzi na te
    same stanowiska ( pewnie chętnych za dużo nie mają ). Już wyjaśniam dlaczego
    ;-)
    W Fideltroniku byłem na rozmowie w ich zakładnie produkcyjnym w Suchej
    Beskidzkiej i rozmowa była spoko, aż doszło do pieniędzy. Kiedy pan
    usłyszał, że nie chciałbym zarabiać mniej niż 2000zł NETTO jego zaskoczona
    mina ewidentnie dała mi do zrozumienia, że tyle to chyba nawet on nie
    zarabia.
    Natomiast w Woodwardzie zaproponowano mi 1000zl NETTO, także życzę im
    powodzenia w poszukiwaniu pracowników, no może prosto po szkole bez
    doświadczenia ktoś się skusi, ja podziękowałem. Trzeci raz juz się na ulicę
    Cystersów skusić nie dam bo szkoda czasu.

    Pozdrawiam
    Krzysiek