PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w firmir Fideltronik (Kraków) › Re: Praca w firmir Fideltronik (Kraków)
  • Data: 2006-07-10 15:17:45
    Temat: Re: Praca w firmir Fideltronik (Kraków)
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Fideltronik prowadził nabór, ale nie siebia, ale do filii jakiejś firmy
    (nazwa wyleciała mi z głowy), która zajmuje się systemami automatyki dla
    lotnictwa chyba dla przemysłu. Tworzą krakowski oddział tej firmy
    korzystając najpierw ze swoich zasobów.

    Mnie też jakiś czas temu zaprosili po 14 miesiącach od wysłania CV. Problem
    tylko w tym, że oni potrzebowali testera od jakichś układów automatyki, a
    nie programisty, ktorym jestem. Nie doczytali w CV czym się zajmuję, więc
    wszystko skończyło się fiaskiem. Cała rozmowa była po angielsku.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"