PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w banku a wpis w BIKRe: Praca w banku a wpis w BIK
  • Data: 2012-12-04 22:32:41
    Temat: Re: Praca w banku a wpis w BIK
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-04 22:22:52 +0100, "artustas" <a...@g...com> said:

    > Konkretna odpowiedź?

    Tak, zła historia kredytowa w bankach może rzutować na decyzję
    przyjęcia do pracy.
    Może dlatego ten kierownik o tym wspominał?

    > Konkretna odpowiedź?

    Tak, nie wydaje mi się dziwne to, że pracodawca ustala kryteria i
    według nich dobiera ludzie do pracy.
    To zresztą podstawa przyjmowania - ten jest dobry(m kandydatem), a ten nie...

    --
    Bydlę