PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Open Finance › Re: Praca w Open Finance
  • Data: 2006-02-03 20:56:05
    Temat: Re: Praca w Open Finance
    Od: Marek <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    > dobre sobie, wolne zarty
    > wiekszosc tych doradcow wie mniej niz srednio zorientowany w
    > ekonomii czlowiek
    > wiec chyba tylko na bulke z maslem zarobia....
    > ale 8k? chyba groszy....

    skąd się taka "mondrość" u ludzi bierze...
    W tej branży są tacy, co na bułkę bez masła mają problem zarobić
    (zresztą gdziekolwiek), ale też tacy, co nie mają problemu z
    kwotą 2x wyższą. Pośrodku jest cała reszta.
    Od 6 lat zajmuję się m.in. tą branżą (a od 18 lat organizacją
    sprzedaży), więc o wyższych możliwościach zarobku w finansach niż
    gdzie indziej nie mówię na podstawie znajomego z drugiego końca
    kraju, tylko ludzi których sam szkoliłem i z którymi pracowałem
    lub pracuję. Już w 2000 roku połowa zespołu jaki wtedy
    organizowałem dla mojego pierwszego zleceniodawcy z branży
    finansowej nie zarabiała mniej niż 10k. miesięcznie.
    --
    M.
    http://tacoma.zapraszam.pl