PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w IrlandiiRe: Praca w Irlandii
    From: "Dodi" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Irlandii
    Date: Mon, 25 Apr 2005 15:56:51 +0200

    Użytkownik "Ania" :

    > Mam tam siostrę. W samym centrum. ;-)
    > Ania

    Aniu, w takim razie uderzaj śmiało do Dublina, bo masz już punkt startowy
    jak widzę. Na pewno uda Ci się coś znaleźć, co pozwoli odłożyć trochę
    pieniędzy na przyszłość, choćby miało to być coś poniżej Twoich
    kwalifikacji. Ja będąc w Irlandii miałam już tytuł magistra studiów
    dziennych z zarządzania, a pracowałam jako pomoc domowa i kuchenna (miałam
    dwie prace). Ciężko było, ale naprawdę nie żałuję, bo przynajmniej po
    powrocie mogłam wystartować za własne pieniądze, bez pośpiechu poszukać
    sobie pracy, która będzie mi odpowiadała, nie musząc w międzyczasie
    "żerować" na rodzicach, czy kimkolwiek innym. Teraz mam od paru lat świetną
    pracę w zawodzie, a doświadczenia z Irlandii tylko mi pomogły, bo nabrałam
    pewności siebie i samodzielności, nie mówiąc już o znajomości języka. WARTO
    BYŁO!!!
    Pozdrawiam Cię i życzę powodzenia!
    Dodi
    ps. Strasznie Ci zazdroszczę, bo pojechałabym chętnie znowu, ale teraz
    praca, dzieciątko itd.itp. Ale we wrześniu polecę chyba odwiedzić moje
    rodzeństwo w Clonmel - moja siostra to też Ania :c)