PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Holandii › Re: Praca w Holandii
    From: "Sławomir Piwowarczyk" <s...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Holandii
    Date: Sun, 19 Jan 2003 16:26:06 +0100

    Bylem w przedostatnie lato, oprocz mnie(informatykaprzed obrona) dwoch
    kumpli po fachu:
    historyk przed obrona i ekonomista przed obrona
    Przygoda wielka, kasy po dwoch miesiacach

    przywiezlismy po jakies 2 000 guldenow

    to bylo jakies 3 200 zlotych na leba

    Pracy szukalismy chodzac od rana do wieczora od szklarni do szklarni
    zapakowani zarciem, oczywiscie kazdy szukal na wlazna reka, nie chwalilismy
    sie ze jestesmy z Polski, rozmawialismy tylko po angielsku, trafilo sie u
    Johhna van der Voorta wlasciciela ogromnej szklarni z liliami (na temat
    lilii wiem odtad wszystko) ale kosztowalo tydzien czasu mnostwo wysilku
    samozaparcia...

    Z perspektywy dnia dzisiejszego byla to niesamowita przygoda trzech
    oszolomow- mnie pana Sieradzkiego i Dyrgi, ktorzy z informacji od ludzi na
    grupach m.in. na tej!!! wykoncypowali ze trojkat pomiedzy Delft-
    Rotterdamem i Hoek van Holland(piekny jest ten Hoek) bedzie ich trojkatem
    szczescia,
    W rezultacie trafilismy do Monster (tez piekne miejsce ale ziemia DROGA!!!)
    gdzie sa dwa Campingi jeden zaraz przy mozu polnocnym przy wydmach na ktory
    sie zatrzymali.

    Nie wiem gdzie bys chcial pracowac co robic, ale podrozy w pojedynke nie
    polecam, chyba ze w pewne miejsce. Od Polakow najlepiej stronic, i napewno
    caly czas zwartym i gotowym byc! kase i doki przy sobie!
    Sa tacy ktorzy przyjezdzaja pocpac hasz i ziele, pokrasc rowery i obrobic
    nowych naiwnych (niezorientowanych) polakow. Jesli bedziesz mial pytania to
    wal na s...@p...com.pl
    bo grupe nie zawsze czytam.

    Ach ta Holandia poukladana z klockow,
    gdzie drzewa na krzyzach sie rozpina by myslaly w tym a nie innym
    kierunku... a siku nie ma gdzie zrobic bo chaszcze wyginely

    slawek