PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w EuropieRe: Praca w Europie
  • Data: 2004-11-19 13:14:16
    Temat: Re: Praca w Europie
    Od: "Jacek" <a...@d...psal> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Masz "świętą" rację zalecając ostrożność! Jesteśmy legalnym pośrednikiem
    posiadającym wszelkie zezwolenia i niestety nie "drobnej oplaty" bo cena
    uczestnictwa w tych programach jest spora :( ale sie zwraca, a najważniejsze
    jest bezpieczeństwo na miejscu, które gwarantują nasi sponsorzy.
    www.workandtravel.pl i www.wat.oskar.com.pl
    Pozdrawiam Jacek
    s.net...