PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Euro FinanzRe: Praca w Euro Finanz
  • From: Marcin <f...@k...pl>
    Subject: Re: Praca w Euro Finanz
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Thu, 5 Feb 2004 21:03:43 +0100

    5 luty - dzien idealny na /spamowanie :)/,
    co tez *Alpha* uczynil(a) piszac:

    > Bylam na takim spotkaniu kiedys i w momencie kiedy spytalam: co
    > to za rewelacyjne szkolenie na ktorym w dwa dni naucza sie (jak
    > wynikalo z rozmowy) wszystkiego czego na studiach ucza przez 5
    > lat -- pani kierownik zrobila sie nieprzyjemna i stwierdzila ze
    > tylko przeszkadzam innym w robieniu kariery ;>
    >
    > Jakos ta firma nie wzbudzila we mnie zaufania...

    Dokladnie, ja tez bylem na takim spotkaniu (w Poznaniu) i oczywiscie
    zrezygnowalem. Przez jakis czas po spotkaniu przysylali mi jakies
    ulotki, pisma i wydzwaniali... Nie byly to mile rozmowy... Nie polecam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin