PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Erze (PTC) › Re: Praca w Erze (PTC)
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Erze (PTC)
    Date: Thu, 10 Jul 2003 21:33:57 +0200

    > Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat rekrytacji do PTC.
    > Jestem zaproszony na rozmowę na stanowisko: Doradca Biznesowy.

    ADB - autoryzowany dpradca biznesowy. taki będziesz miał status po przejściu
    kilku podstawowych szkoleń (wstępnego, produktowego ...). Szkolenia
    początkowe są bezpłatne (dojazd na koszt własny, część jest prowadzona
    regionalnie część w PTC), natomiast w momencie podpisywania umowy przeczytaj
    ją dokładnie, bo może sie okazać że jakis punkcik mówi że "jak nie wykonasz
    planu, to płacisz".Zresztą przy podpisywaniu umowy przeczytaj ją co najmniej
    dwukrotnie i daj komuś zaufanemu do przeczytania, ale to tak na marginesie.
    Co robi ADB? w gruncie rzeczy jest przedstawicielem handlowym.Na ogół nie
    dostaje pensji, tylko prowizję. W zależności od sprzedanej aktywacji,
    telefonu itp. Współpraca jest nawiązywana pomiędzy ADB (czyli tobą, a
    właściwie twoja firmą którą musisz mieć) i regionalnym przedstawicielem PTC.
    samo PTC nie zatrudnia ludzi od "płotek", tylko od rekinów na rynku :) . co
    ma robić adb? sprzedawać sprzedawać i jeszcze raz sprzedawać. Jest baza
    klientów, są osoby odpowiedzialne za poszczególnych klientów - może sie
    zdażyć że część przejmiesz, ale w większości będziesz musiał sobie klienta
    "wychodzić".
    rynek jest ciężki, ale jak masz dryg do handlu to jest to nieuniknione :) .
    Obojetnie w jakiej branży musisz się liczyć ze stresem że nie podpiszesz
    umowy itp.
    W każdym bądź razie powodzenia i dużej sprzedaży !!!