PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Emiratach ArabskichRe: Praca w Emiratach Arabskich
  • Data: 2004-08-17 14:53:34
    Temat: Re: Praca w Emiratach Arabskich
    Od: "MZG" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle ze tutaj : http://www.chez.com/dubaipolonia/index.htm znajdziesz
    > uzyteczne informacje, jesli chodzi o moje wrazenia - to powiem w skrocie -
    > piekny i interesujacy kraj - ale dla kobiet - trudny.
    > Poczytaj i ocen sama.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Hero

    Dzieki wielkie, choc te strone sama tez znalazlam, bo wyskakuje na
    googlach.. ale dzieki za starania i wrazenia - choc w skrocie:)..
    zastanawiam sie tylko.. czy dla kobiety turystki, odwiedzajacej meza tam
    pracujacego tez jest taki trudny, czy jednak rownie interesujacy co dla
    mezczyzny??, bo raczej taki charakter moze mnie dotyczyc:)

    pozdrawiam
    MZG