PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Comarchu w Krakowie › Re: Praca w Comarchu w Krakowie
    From: Sebastian <t...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Comarchu w Krakowie
    Date: Mon, 10 Oct 2005 19:43:56 +0200

    > rozmowę z Panem Sebastianem Kwasnym (lub też Kwa?nym - ciężko powiedzieć bo
    > w mailu przesłanym do mnie nie było polskich znaków...) i chciałbym w
    > zwi?zku z tym się zapytać czego mogę spodziewać się na tej rozmowie?

    Na poczatek dostaniesz zwitek kabli, trzeba bedzie zawiazac pare wezlow
    marynarskich. Nie trzeba sie bac ... na poczatek moze wezel bramszotowy,
    ew. łącznikowy

    > Chciałbym się też dowiedzieć czego? na temat pracy w tej firmie, jak do tej
    > pory słyszałem kilka negatywnych opinii. Ciekawe jestem także jaki warunki

    Mrzonki, zapewne wyczytane w NIE ?

    > finansowe mog? mi tam zaoferować. Muszę dodać, że mam zamiar twardo
    > negocjować, gdyż mam już pracę, z której jestem w stanie się utrzymać i
    > zmienię j? tylko w przypadku zaoferowania lepszych warunków (Czy to możliwe
    > je?li chodzi o Comarch?).

    Niemozliwe, z tej pracy nie da sie utrzymac. Jedyne co daje nadzieje na
    utrzymanie to praca programisty.

    ;-)