PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Błękitnej Lini TP SARe: Praca w Błękitnej Lini TP SA
  • Data: 2004-05-15 18:01:22
    Temat: Re: Praca w Błękitnej Lini TP SA
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Krzyzaniak w news:c85au3$cl7$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Te wszystkie mp3 krazace po sieci - Lebiedz, tele2..
    > czasami sie trafiaja takie kwiatki :)

    Wydaje mi sie, ze "czasem" to zdecydowanie za rzadko jak na to co sie
    faktycznie dzieje ;-) Ja siedzialem troche na centralce w strazy pozarnej
    i... ludzie! Naprawde nie sadzilem, ze na swiecie jest tylu swirow :-(

    Jesli czyta tego posta ktos kto sie kiedys w ten sposob zabawial, albo
    planuje - naprawde przemyslcie co robicie.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/