PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
    From: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: Praca uszlachetnia...
    Date: Thu, 22 Mar 2007 13:33:51 +0100

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ettdio$sbe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > cóż, jak dla mnie to Twoja postawa przypomina nieco roszczeniową postawe
    > górników którzy każdy zysk przedsiębiorstwa chcieliby skonsumować w swojej
    > wypłacie.
    >
    > ktoś zorganizował przedsiębiorstwo, które przynosi jakieś zyski no to
    > teraz spija śmietanke, droga wolna żeby zrobić podobnie

    Przedmiotowe podejście do ludzi.
    Będziesz płakał, jak poczujesz to na sobie.
    Kupiłem piłę, piła ma ciąć. To zasada która Ci przyświeca.
    Kupiłem łopatę, muszę dostać się nią do skarbu.

    Czy to takie trudne kupić coś? Np. człowieka?
    I haratać nim glebe? To skomplikowane?
    Jakiegoś medalu oczekujesz?
    Przeciętny orangutan też tak potrafi.
    Zwłaszcza wykorzystując siłę i strach.