PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przy kompie i okularyRe: Praca przy kompie i okulary
  • Data: 2005-04-11 12:56:37
    Temat: Re: Praca przy kompie i okulary
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Musisz mieć zlecenie na okulary wydane przez lekarza uprawnionego do badań
    profilaktycznych, który stwierdzi konieczność stosowania okularów w czasie
    badań okresowych. Nie ma określonej kwoty, trzeba myśleć o tzw.
    standartowych oprawkach i szkłach (jak na ubezpieczenia). Musisz pracować
    przy komputerze ponad 4 godziny dziennie.

    Pozdrawiam