PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca poza miejscem zamieszkania - POMOCY › Re: Praca poza miejscem zamieszkania - POMOCY
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca poza miejscem zamieszkania - POMOCY
    Date: Mon, 5 Dec 2005 08:04:24 +0000 (UTC)

    "Karsso" <k...@o...pl> wrote in news:dmniit$env$1@news.onet.pl:

    > Aktualnie pracuję w Warszawie jako Administrator/Helpdesk w firmie
    > zatrudniającej około 30 osób.
    > Wiem ze za rok lub dwa będę się przeprowadzał na "Śląsk" (mogę za
    > miesiąc mogę za rok). Nie chciałbym przeprowadzać się w ciemno (odpada
    [...]

    > Więc wymyśliłem sobie taką oto bajkę (idealna sytuacja, która mi
    > odpowiada): znajduje pracę w Warszawie gdzie odbywam szkolenie, kursy
    > itp a następnie jestem oddelegowany na "placówkę". Chciałbym
    > oczywiście pracować dalej w IT jednak nie jest to konieczność. Jako że
    [...]

    > I w końcu moje pytanie - do jakich firm się zgłaszać jak szukać pracy
    > w Warszawie a tak naprawdę poza nią. Bardzo proszę o jakieś
    > propozycje. Dziękuje za wszelką pomoc w tym temacie.

    ale zes sobie wykoncypowal; moim zdaniem teraz juz za pozno na takie ruchy;
    gdybys w tej chwili mial juz jakis staz u swojego pracodawcy o zasiegu
    ogolnopolskim, to pewnie nie byloby wielkiego problemu; ale jezeli masz
    zamiar zatrudnic sie teraz u nowego pracodawcy na nie-wiadomo-ile, moze
    miesiac, moze pol roku - to chyba nie ma naprawde sensu;

    gdybym mial szukac takiej firmy, to pewnie w pierwszej kolejnosci
    przyjrzalbym sie bankom; w sumie nie wiem jak dzialaja dzialy IT w
    bankach, ale wydaja sie byc dobrym kandydatem zeby sie przeniesc
    pozniej do oddzialu w innej czesci kraju;

    pzdrv;
    adas;