PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na ulicy - nie taka o jakiej myslicie › Re: Praca na ulicy - nie taka o jakiej myslicie
    From: "Marek Kuratnik" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na ulicy - nie taka o jakiej myslicie
    Date: Sun, 21 Mar 2004 21:44:25 +0100
    Sender: m...@o...pl@gucio.debacom.pl

    wyganiac zawsze beda- jak nie pieski z westminster city( na ktorych lejesz-
    to taka "straz miejska") , to konkurencja-kazdy ma juz swoje miejsce- i nie
    jest latwo- najwiecej jest portreciarzy- wyjadacze- sa serio dobrzy- kasa-
    wszystko zalezy od dnia-generalnie nie zarobisz za wiele- zycie jest
    cholernie drogie,
    zreszta- ja mam plan na te wakacje- i wiem gdzie mozna wiecej zarobic- wciaz
    szukam partnera do podrozy, zapraszam wiec na priv----ja zajmuje sie grafiką
    :)
    pozdrawiam