PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na 3/4 urlop na 1/2Re: Praca na 3/4 urlop na 1/2
  • Data: 2005-08-26 09:44:54
    Temat: Re: Praca na 3/4 urlop na 1/2
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MG napisał(a):
    (...)

    > A jak powyższe wyliczenia mają sie do punktu 154(2) paragraf 4?
    > Mowa tam o tym ze mozna tak liczyc jezeli pozostaly wymiar urlopu jest
    > mniejszy niz
    > ilosc godzin pracy w danym dniu, czyli w moim wypadku 4, a mam 20.
    > O co chodzi z tym artykulem?

    Tzn. ze jezeli masz 20 godzin urlopu, a w pracy powinienes byc na np 8
    godzin to masz tylko 2 mozliwosci:
    1) albo pracujesz caly dzien
    2) albo na caly dzien idziesz na urlop
    Nie ma wowczas mozliwosci, zebys przyszedl do pracy na 4 godziny, a na 4
    godziny wzial urlop...

    Jezeli jednak pozostaloby Ci urlopu. np 2 godziny (ale w kazym badz
    razie, mniej niz masz byc w pracy) a w pracy masz byc na wiecej, to
    moglbys na dwie godziny wziac urlop, a na reszte przyjsc... ale to jest
    jedyny przypadek..

    Pozdrawiam... :)