PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca mgr a prawa autorskie › Re: Praca mgr a prawa autorskie
  • Data: 2002-10-15 09:28:07
    Temat: Re: Praca mgr a prawa autorskie
    Od: "Grzegorz Z." <killserv@USUN_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz" <G...@p...onet.pl> napisal:

    > 3.
    > Jeśli to pomoże to powiem że praca mgr jest związana z przeprowadzeniem
    > kompletnej analizy dla tworzonego systemu informatycznego.

    troche nie to ale
    z tego co ja wiem to uczelnia ma pelne prawa np. do programow napisanych
    do pracy mgr. ale wystarczy ze ten program lekko przerobisz i juz to co
    przerobiles nie ejst programem ktory ma ulczelnia i nie moga ci nic zrobic:)
    tak przynajmniej tlumaczyl nam nasz promotor jak pisalismy prace (3 lata temu)

    --
    Pozdrowka