PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca jest, brakuje rąk... za 800zł to ja się nie dziwie › Re: Praca jest, brakuje r+AQU-k+ICY- za 800z+AUI- to ja si+ARk- nie dziwie
  • Data: 2006-03-29 20:41:03
    Temat: Re: Praca jest, brakuje r+AQU-k+ICY- za 800z+AUI- to ja si+ARk- nie dziwie
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
    news:e0ds35$6o8$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2006-03-29 08:33:38 +0200, futszaK <f...@p...pl> said:
    > (...)Reszta wolała na trzy miesiące stracić
    > (...)
    >
    > Czyżby należało wyciągnąć wniosek, że za "najniższą krajową" dobrego
    > stolarza już się nie znajdzie i zacząć płacić więcej? Chyba, że zyski
    > firmy zjada leasing mercedesa i nie ma z czego... :)

    Taki wnioske pewnie już jest dawno wyciągnięty ale po co ? Może wreszcie
    jakieś UP frajera znajdzie.
    Nie każdy jak piszą poprzednicy musi pracować odrazu na czarno, ludzie
    zrozumcie innych ludzi !!!
    Ten większy "kuroń" jest ok 600 zł, teraz jeżeli ktoś ma dojeżdżać to te
    100 musi wydać, a więc pozostaje tylko 100 różnicy to raz. Po drugie mój
    dziadek pracował jako stolarz, miał własny zakładzik jednoosobowy i zarabiał
    2500, w sezonie lepiej, błazerie, schody - ogólnie wykończenia wnętrz, więc
    widziwiajcie dalej dlaczego nie ma fachowca za 800... To jest wolny rynek,
    każda moneta ma dwie strony !!! Tymczasem polscy pracodawcy chcieli by z
    tego czerpac a nic dać.