PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca -inwestycje › Re: Praca -inwestycje
    From: Lemat <#@lemat.priv.pl>
    Date: Tue, 21 Feb 2012 00:38:26 +0100
    Subject: Re: Praca -inwestycje
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje

    Animka wrote:

    > Witam, co o tej pracy (jak niżej napisane) myślicie? Trzeba ...

    być idiotą?

    Nie ma kurwa czegoś takiego jak cudowny środek na wzbogacenie się bez
    ciężkiej pracy.
    Aby zarobić swoje grosze musisz wytwarzać jakieś dobra materialne lub
    świadczyć usługi. Każda "praca" polegająca na tym, że TY wpłacasz komuś kasę
    śmierdzi albo piramidą finansową albo praniem brudnych pieniędzy. Nawet
    prostytutka nie płaci alfonsowi kasy nie otrzymawszy jej wcześniej od
    klienta. Nawet diler narkotyków nie kupuje towaru nie mając perspektywy jego
    sprzedania z zyskiem. A jak kupi towar to ma go w ręku, wie jaka jest
    rynkowa wartość i w której bramie się ustawić aby uzyskać lepszą cenę. Diler
    narkotyków nie handluje obietnicą wirtualnego odlotu, bo w ten sposób to
    tylko mu się fi odbytu poszerza. Handluje konkretnym towarem za konkretne
    pieniądze.

    A teraz mi powiedz dlaczego ja Cię kojarzę z piramidy finansowej Projekt 16?
    Lemat