PracaGrupypl.praca.szukanaPraca chałupniczaRe: Praca chałupnicza
    From: "nazgul" <F...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Praca chałupnicza
    Date: Sun, 27 Feb 2005 10:37:37 +0100

    > Witam wszystkich grupowiczów. Chciałabym się dowiedzieć czy ktoś próbował
    > internecie znaleść pracę chałupniczą jak np. składanie długopisów,
    > klejenie
    > i adresowanie kopert itp. Jest tyle ogłoszeń ale jakoś nie mam do tego
    > przekonania.

    i słusznie!!!
    jeżeli juz poważnie dojdzie do składania długopisów to umowa zawiera limity
    (max ilosc złożonych długopisów)
    tak ustalone że zajecie jest całkowicie nieopłacalne.. teoretycznie
    zarobiłoby sie ze 100zł..może...

    cały pic polega na tym że szczegółowe warunki poznajesz dopiero po
    zakupieniu "zestawu testowego/startowego" i sa one tak ustalone żebyś
    zrezygnowała z pracy.

    firma zarabia na sprzedazy "zestawów" ludziom poszukującym pracy..