PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca OfertaRe: Praca Oferta
  • Data: 2007-12-31 00:20:50
    Temat: Re: Praca Oferta
    Od: "Nazwa nie gra roli" <....@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czym jest spowodowana wrogość i uprzedzenie co do mojej osoby ?
    Czy nauczono cię żę obrażanie drugiej osoby jest złe ?
    Tym razem obraźiłeś mnie jutro obraźisz swoją matke tylko dlatego bo zapyta
    sie czy zjesz obiad ?
    Ja swoją wypowiedzią nie mogłem ukazać czy jestem osobą mądrą czy tez głupią
    lub czy mam jakieś wartośći.
    Zatem ty swoją pokazałeś ze jesteś głupcem lekkomyślnym i dajesz się ponieść
    emocją jesteś niezrównoważony.
    A na koniec radze ci sie zastanowić czy masz w ogóle po co dołączyć sie do
    wątku skoro cie nie interesuje. Bo obrażanie osoby której informacji czytać
    nie musiałeś jest próżne bo nie można skreślić człowieka za jedną wypowiedz
    ani za całe zdanie.
    Oceniając mnie oceniłeś siebie na życzenie własne ja nawet nie mam zamiaru
    odpowiadać tym samym bo chyba jasne jest to że sam sie dojechałeś.

    Pozdrawiam.