PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca - 2000 zł na miesiąc - super propozycjaRe: Praca - 2000 zł na miesi?c - super propozycja
  • Data: 2007-01-27 16:30:04
    Temat: Re: Praca - 2000 zł na miesi?c - super propozycja
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Jan 2007 09:00:08 +0100, "Adi" wrote:

    >Chciałem zachęcić was do rejestracji na stronie
    (...)
    >Bukmacher BetGun posiada wiele zalet, które poniżej przedstawię:
    (...)
    >&#8730; brak podatku
    (...)
    >ZAPRASZAM DO REJESTRACJI

    No dobra, wsio spoko zajefiście, tylko że kasa wpływa na konto do
    polskiego banku, więc dla skarbówki to nie problem w razie pierwszej
    lepszej kontroli sprawdzić skąd przyfruwają te wory kasiory.

    Piszesz że zaletą udziału w zakładach organizowanych w San Jose na
    Kostaryce jest brak podatku. Tylko czy fakt ten czasem nie wynika z
    art. 2 pkt. 1 pdpkt. 4 "Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
    dochodowym od osób fizycznych" z póź. zm. (Dz.U. 1991 nr 80 poz. 350),
    czyli zwolnienia z opodatkowania dochodów pochodzących z przestępstwa?

    No bo w "Ustawie z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy"
    (Dz.U. 1999 nr 83 poz. 930) wyraźnie napisano:
    Art. 107.
    § 1. Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom zezwolenia urządza lub
    prowadzi grę losową, grę na automacie, grę na automacie o niskich
    wygranych lub zakład wzajemny, podlega karze grzywny do 720 stawek
    dziennych albo karze pozbawienia wolności do lat 3, albo obu tym karom
    łącznie.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym
    zakładzie wzajemnym.

    Wychodziłoby więc na to, iż doszło do zdarzenia opisanego w art. 18.
    "Ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny" (Dz.U. z 1997 r. Nr 88)
    - tylko za bardzo nie wiem z którego paragrafu (najlepiej sam se
    wybierz jakiś):
    § 1. Odpowiada za sprawstwo nie tylko ten, kto wykonuje czyn
    zabroniony sam albo wspólnie i w porozumieniu z inną osobą, ale także
    ten, kto kieruje wykonaniem czynu zabronionego przez inną osobę lub
    wykorzystując uzależnienie innej osoby od siebie, poleca jej wykonanie
    takiego czynu.
    § 2. Odpowiada za podżeganie, kto chcąc, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego, nakłania ją do tego.
    § 3. Odpowiada za pomocnictwo, kto w zamiarze, aby inna osoba dokonała
    czynu zabronionego, swoim zachowaniem ułatwia jego popełnienie, w
    szczególności dostarczając narzędzie, środek przewozu, udzielając rady
    lub informacji; odpowiada za pomocnictwo także ten, kto wbrew
    prawnemu, szczególnemu obowiązkowi niedopuszczenia do popełnienia
    czynu zabronionego swoim zaniechaniem ułatwia innej osobie jego
    popełnienie.

    Oczywiście mogę się mylić i art. 18 nie dotyczy Twojej sytuacji, no
    ale nie bój żaby, zawsze się możesz załapać na art. 255.§ 1. kk: "Kto
    publicznie nawołuje do popełnienia występku lub przestępstwa
    skarbowego, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    pozbawienia wolności do lat 2." - także nie wszystko stracone.

    Jak będziesz miał chwilę czasu, to daj jakieś namiary na siebie, bo
    zapewne grupowicze świadomi brzmienia art. 304 §1 "Ustawy z dnia 6
    czerwca 1997 r. - Kodeks postępowania karnego" (Dz.U. 1997 nr 89 poz.
    555) dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu
    będą chcieli spełnić swój społeczny obowiązek zawiadamiając o tym
    prokuratora lub Policję. Zatem jakieś dane, typu Twoje imię i
    nazwisko, pesel lub nip znacznie im to ułatwią.

    --
    pozdrawiam
    Bremse