PracaGrupypl.praca.dyskusjePozycjonowanie stronRe: Pozycjonowanie stron
  • Data: 2004-01-11 13:32:08
    Temat: Re: Pozycjonowanie stron
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myslisz, ze serwisy, ktore np oferuja informacjie zwiazane z mp3,
    dzwonkami,
    > sexem czy tapetami znalazly w pierwszej 3 przez przypade..., ups sorry,
    > przez przez to ze sa dobre? hehe dobre sobie, chyba jeszcze malo wiesz na
    > ten temat...
    >
    > daruj sobie, bo naprawde gadasz takie bzdury, ze tylko posmiac sie mozna
    lol

    > choc moge przyznac, ze slowa, ktore sa malo obciazone nie trzeba za bardzo
    > pozycjonowac lub nie trzeba wogole
    >
    > --
    > psycomy

    ty jednak jesteś z lekka przymulony ;)

    wpisz sobie w google "mp3" albo "sex" i powiedz jakie strony znalazły

    sie tam w pierwszej 10 bo nie wydaje mi sie żeby wyskoczyły tam strony z
    gołymi babkami czy tez z nielegalnymi mp3 :)

    Tak wiec pośmiać sie można raczej z ciebie :))

    Jak jesteś taki cwaniak to napisz byle jaka stronę i wykorzystaj to swoje
    pozycjonowanie

    żeby znalazła sie po wpisaniu w googlach "sex" choć w pierwszej 10 :)

    Jak juz to zrobisz to wtedy będziesz miał pełne prawo do wygłaszania takich
    bzdur a póki co to weź zajmij sie lepiej czyms innym ...

    Pozycjonowanie owszem działa ale w gównianych wyszukiwarkach ...