PracaGrupypl.praca.dyskusjePozew do Sądu Pracy o ustalenie istnienia stosunku pracy - moc dowodów › Re: Pozew do Sądu Pracy o ustalenie istnienia stosunku pracy - moc dowodów
  • Data: 2009-01-07 17:31:24
    Temat: Re: Pozew do Sądu Pracy o ustalenie istnienia stosunku pracy - moc dowodów
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "live_evil" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gk2mkf$124$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie tak :-)

    hehe, a już myślałem, że przyszło drugie pouczenie ;)

    > To była tylko prośba/sugestia, w żadnym wypadku pouczenie. Wiele
    > widziałem OT, więc wolałem uprzedzić fakty.

    tak się nie da, eksplozja OT następuje nieprzewidywalnie a wszelkie próby
    zapobiegania temu jeszcze mogą to wzmocnić - główni offtopicowcy czują się
    wywołani :)

    BTW, a w temacie - po co chcesz sądownie ustalić stosunek pracy ? Zdajesz
    sobie sprawę, że typowy scenariusz, to rozprawa -> rozwiązanie świeżo
    ustalonego stosunku pracy pod dowolnym pretekstem -> w zależności od
    mściwości pracodawcy lub dociekliwości różnych osób mniejsze lub większe
    kłopoty (np. z US, ZUS itp) ?

    e.