PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukujemy szybko piszace Osoby. Zdalne wpisywanie rachunkowRe: Poszukujemy szybko piszace Osoby. Zdalne wpisywanie rachunkow
    From: "Premiere" <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Poszukujemy szybko piszace Osoby. Zdalne wpisywanie rachunkow
    Date: Wed, 17 Jul 2002 23:22:23 +0200

    Użytkownik "Pracodawca" <i...@p...onet.pl> napisał
    :
    : Praca polega na wpisywaniu rachunkow do bazy danych.
    : Image rachunku jest dostarczane poprzez internet.
    : Rachunki sa w jezyku angielskim.
    : Uzywasz swoj komputer.
    : Bezposredni zleceniodawca Taxol Corporation
    : Sprawy techniczne koordynuje C_Lab o/Chicago
    :
    : zgloszenia:
    : Prosze przeslac CV oraz szybkosc pisania w WPM (slow na minute)
    : nie zaszkodzi umiejetnosc modyfikacji *.MDB
    : Praca w pelnym wymiarze godzin lub wiecej.

    Po polsku mam 170 zn/min, po angielsku 140 przy jednoczesnym czytaniu tekstu
    i pisaniu.
    Nie rozumiem po co jest szybkość pracy, skoro praca jest zdalna. Przecież
    użytkownika końcowego interesuje produkt. Dziwne. Nie bedę się rozwodził,
    ale skoro ta praca to nie blef to jestem zainteresowany.