PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuję pracy w SzczecinieRe: Poszukuję pracy w Szczecinie
  • Data: 2004-06-26 14:17:30
    Temat: Re: Poszukuję pracy w Szczecinie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Jun 2004 14:39:55 +0200, motto <m...@w...pl> napisał:

    > A możesz roszyfrować skrót? To chyba nie jest żadna pożądna uczelnia, bo
    > osoba która pochodzi ze Szczecina nie kojarzy skrótu.
    > Pozdrawiam

    Wygoglalem dla ciebie :)

    szczecinski oddzial warszawskiej prywatnej uczelni prtagogicznej, chwalacy
    sie, ze jest na 7-ym miejscu ( zaraz za pultuskiem) w rankingu podobnych
    dziwolagow :), oraz ze ma trzecie miejsce w rankingu uczelni z kierunkami
    niebiznesowymi, mimo, ze prowadzi rekrutacje na same kierunki biznesowe.
    Mimo, ze jestem ze Szczecina, to tez pierwsze slysze....

    --
    pzdr. Krzysztof