PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaPoszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mailRe: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
  • Data: 2009-11-26 07:09:48
    Temat: Re: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NobodysBody" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:heja15$7kb$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > gazaj zmontował(a) wypociny ::

    > Wyjaśni mi ktoś o co chodzi dokładnie w tym przekręcie ?

    Chodzi o to, że on bedzie namawiał cię do rozsyłania spamu do wszystkich
    możliwych osób. Za ten spam który dostaniesz od niego nic nie będzie musiał
    płacic - przynajmniej tak ci powie w pierwszym mailu, ale jak zaczniesz z
    nim korespondować okarzę się ze masz mu wpłacić jakąs kwotę. która przecież
    szybko sie zwróci bo masz zarabiać krocie. Będziesz szukać tak jak i on
    ludzi naiwnych, którzy przyślą ci tę kwotę.
    Podsumowanie:

    1. Rozsyłanie spamu - prawnie ścigane w naszym kraju
    2. wpłacenie gotówki, która sie zwróci jak znajdziesz innych naiwnych któzy
    ci wpłacą
    3. Stracisz znajomych bo ich w pierwszej kolejności będziesz namawiał