PracaGrupypl.praca.szukanaPoszkuje pracy jako informatykRe: Poszkuje pracy jako informatyk
  • Data: 2006-07-11 18:17:00
    Temat: Re: Poszkuje pracy jako informatyk
    Od: "researcher" <c...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem researcherem brytyjskiej firmy doradztwa personalnego dzialu IT.
    Aktualnie dla naszego klienta duzej, miedzynarodowej firmy poszukujemy
    ludzi na stanowisko informatyk. Z mila checia przedstawie Panu
    szczegoly oferty. Prosze o przeslanie do nas swojego zyciorysu (na
    adres w...@h...pl) abym mogla dowiedziec sie wiecej o Pana
    kompetencjach i doswiadczeniu.
    Zapraszam tez do odwiedzenia naszej strony z aktualnymi ofertami pracy
    w Polsce i Europie: www.hays.pl
    Pozdrawiam i zycze milego dnia
    Anna Wysocka