PracaGrupypl.praca.dyskusjePorozumienie stronRe: Porozumienie stron
  • Data: 2004-05-04 18:01:05
    Temat: Re: Porozumienie stron
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "placente" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c78dup$4mk$1@inews.gazeta.pl...
    > Zlozylem na dziennik podanie o rozwiazanie stosunku pracy za
    > porozumieniem stron. Czy istnieje cos takiego jak maksymalny czas
    > ustosunkowania sie do mojego wniosku przez pracodawce, gdyz jestem
    > zbywany jak na razie, czas leci i moj nowy pracodawca nie bedzie czekal

    ciekawa metoda korespondowania z pracodawcą, składanie na dziennik podawczy.
    Zastanawiające, czy jeśli np. w firmie pracuje kilka osób, to pracownik
    chcąc zakomunikować coś szefowi, który jest w pokoju obok, powinien wysłac
    list pocztą z potw. odbioru ?
    Sytuacja dość nietypowa. Wysyłasz list do pracodawcy, jesteś w pracy,
    przychodzi listonosz i sam odbierasz swój list w imieniu pracodawcy, bo
    akurat masz takie upoważnienie......

    albo pracujesz akurat w tym dzienniku podawczym i piszesz list do pracodawcy
    i co ? sam przyjmujesz list w imieniu pracodawcy ?????

    Pozdrawiam
    Krzysztof